White-label je produkt pro partnery využívající infrastruktury platební licence, kterou má Rychlá Peněženka u České národní banky, kde je možné využít vlastní karetní program. Partner má tak možnost prodávat pod svou vlastní značkou nebo jménem své společnosti vlastní produkty a pronajímá si hotové řešení nebo produkt „obalí" do svého vlastního či propůjčeného brandingu, jako by ho vyvinul nebo vyrobil sám tento partner.
Celé white-label řešení umožňuje partnerům po technické i právní stránce zavést na trh nové produkty a sell-upy, díky čemuž výrazně zvyšují své zisky? Šíře praktického využití je značná, a proto vždy navrhneme a poskytneme řešení na míru dle potřeb našich partnerů. White-label značka tak dostane funkční řešení, které vyhovuje všem zákonům.
Společnost SMSVYSLEDKY s.r.o. je licencovaná Českou národní bankou jako vydavatel elektronických peněz malého rozsahu a může tak provádět emisi elektronických peněz.
Provozuje internetovou aplikaci Rychlá Peněženka, která je platebním systémem pro koncové zákazníky a obchodníky, jenž všechny spojuje. Je chytrým a důmyslným nástrojem mezi finančními aplikacemi nové generace a má vlastní krabicové řešení pro mnoho dílčích projektů v různých odvětvích. Typicky se jedná o oblast pojišťovnictví, finančního poradenství, cestování, realitní trh a trh práce, pohostinství, herní průmysl anebo také charitativní činnost.
Naše společnost, která se stará o aplikaci, je složena z týmu profesionálů, kteří zabezpečují bezproblémový chod platebního software, ke kterému zároveň navrhují inovace a vylepšují jeho celkovou infrastrukturu.
Řešení je vhodné například pro nebankovní společnosti poskytující spotřebitelské úvěry, nebo investiční platformy typu ETF fondů. Dále lze využít white-label program u pojišťovacích agentů, jako jsou on-line srovnávače na internetu. Daňově výhodný benefitní program pro velké internetové slevové portály se zaměřením na daňové zvýhodnění pro zaměstnavatele, zaměstnance, provozovatele sportovišť, nebo pro gastronomická a ubytovací zařízení. Rozpoznat nebo definovat přesně uplatnění v rámci white-label řešení, může být hlavolamem i ve Vašem byznysnu, který rádi za Vás vyřešíme.
V rámci konzultace si společně nadefinujeme všechny vstupní parametry. Následovně pro Vás vytvoříme technickou a finanční analýzu, a to zcela ZDARMA! Na základě analýzy bude možné navrhnout modelaci nových produktů nebo také provést optimalizaci Vašich stávajících služeb. Posoudíme společné technické požadavky a právní rámec nabízených služeb či produktů. Důležitou součástí celého procesu je posouzení proveditelnosti implementace služeb a zhodnocení ekonomického přínosu. Hlavním cílem je výrazné navýšení meziročního růstu zisku nebo případně také i zastavení trendu poklesu hodnot tohoto finančního ukazatele. Účelem analýzy je poskytnout takové řešení, které zvýší profitabilitu Vašich produktů a služeb. Individuální cenová nabídka na implementaci white-label řešení bude vytvořena krátce po dokončení analýzy. Dodání bezplatné finanční analýzy na míru provedeme do 7 dní, po odsouhlasení vzájemně definovaných parametrů k Vašim produktům a službám.
Během implementace značky a spouštění karetního programu jsou vždy k dispozici naši přední marketingový odborníci, kteří budou s Vámi koordinovat celý proces brandingu s karetní společností. V rámci white-label programu, jsme připraveni u značek s nízkým reputačním rizikem, poskytnout náš brand, o kterém naleznete také více informací na internetové stránce www.snekhugo.cz, případně je možné vytvořit relevantní marketingové materiály jako co-branding celé kampaně, pomocí bannerů nebo lze vytvořit animovaný videospot.
Pomůžeme Vám s registrací ochranné známky Vaší společnosti, která se objeví na virtuálních platebních kartách. Toto je další standard pro zajištění bezpečnosti transakcí a zvýšení důvěryhodnosti Vašeho produktu, ve vztahu k Vaší značce.
Unikátní vlastností aplikace je možnost získání zpětného bonusu. Tzv. CashBack je přitom bez jakýchkoliv podmínek, které by omezovali bonus na výši utracené částky s touto kartou. U Rychlé Peněženky bývá standardně stanovena do výše 1%. Partner může nastavit v rámci white-label řešení odměnu zákazníkům variabilně. Mnoho výhod lze přenést dle požadavků partnera i do white-label řešení samotného partnera. Celkově je tato možnost velikou výhodou, neboť díky zavedení vlastního karetního programu, nemusíte složitě budovat věrnostní program. Navíc v rámci našeho řešení je možné vytvářet vlastní bonusy a akce, které mohou mít časově omezenou platnost, nebo lze u vlastních akcí vytvořit omezení na celkové množství bonusů. Partneři mohou získat navíc co-branding našeho maskota šneka Huga, který výrazně podpoří promoakci k Vašim vybraným produktům.