White-label
program

Zvyšte ziskovost Vašich produktů.

Co je to přesně White-Label?

White-label je produkt pro partnery využívající infrastruktury platební licence, kterou má Rychlá Peněženka u České národní banky, kde je možné využít vlastní karetní program. Partner má tak možnost prodávat pod svou vlastní značkou nebo jménem své společnosti vlastní produkty a pronajímá si hotové řešení nebo produkt „obalí" do svého vlastního či propůjčeného brandingu, jako by ho vyvinul nebo vyrobil sám tento partner.

Věděli jste že ...

Celé white-label řešení umožňuje partnerům po technické i právní stránce zavést na trh nové produkty a sell-upy, díky čemuž výrazně zvyšují své zisky? Šíře praktického využití je značná, a proto vždy navrhneme a poskytneme řešení na míru dle potřeb našich partnerů. White-label značka tak dostane funkční řešení, které vyhovuje všem zákonům.

Kdo umí poskytnout
white-label řešení?

Společnost SMSVYSLEDKY s.r.o. je licencovaná Českou národní bankou jako vydavatel elektronických peněz malého rozsahu a může tak provádět emisi elektronických peněz.

Provozuje internetovou aplikaci Rychlá Peněženka, která je platebním systémem pro koncové zákazníky a obchodníky, jenž všechny spojuje. Je chytrým a důmyslným nástrojem mezi finančními aplikacemi nové generace a má vlastní krabicové řešení pro mnoho dílčích projektů v různých odvětvích. Typicky se jedná o oblast pojišťovnictví, finančního poradenství, cestování, realitní trh a trh práce, pohostinství, herní průmysl anebo také charitativní činnost.

Naše společnost, která se stará o aplikaci, je složena z týmu profesionálů, kteří zabezpečují bezproblémový chod platebního software, ke kterému zároveň navrhují inovace a vylepšují jeho celkovou infrastrukturu.

Výhody zavedení
white-label programu

Rychlé zavedení

Karetní program spouštíme o 75% rychleji, mnohem rychleji než jiní. To je možné díky zkušenostem a flexibilitě našeho týmu. V zahraniční jsou sice dostupná karetní řešení, ale málokdo poskytuje white-label. Problémem je, že poskytovatelé těchto řešení nabízí často jen měnu EUR a pro tuzemské spotřebitele platí specifické podmínky. Ty jsou dané regulátorem a pak zejména bankovním prostředím zde v Česku.

Zvýšení výnosů

Zavedení karetního white-label programu je vhodné zejména pro zavedené firmy s vysokým obratem, kde je možné výrazně zvýšit profitabilita stávajících produktů nebo lze zavést zcela jiné nové produkty, které sám vlastník značky samostatně zavést nemůže.

AML/KYC požadavky

Zákazníci jsou v systému plně ověření. Vlastník značky nemusí řešit žádnou problematiku související s AML zákonem.

Inkluze

Náš tým usiluje o zlepšení na trhu s fintech aplikacemi a na rozdíl od bank, je ochotný jednat se subjekty, které mohou být vnímány tuzemskými bankovními domy jako přímá konkurence. Tato nepřímá diskriminace spotřebitele je však v Česku běžná.

Levnější řešení

Vydávání virtuálních platebních karet je až 6x levnější, než u fyzických karet. Vyšší nákladovost je dána mimo jiné vysokou cenou poštovného. Pohodlí, dostupnost a okamžitá možnost placení, je nespornou výhodou, kterou ocení vlastník značky.

Využitím white-label řešení v praxi,
získejte výhodu nad konkurencí!

Řešení je vhodné například pro nebankovní společnosti poskytující spotřebitelské úvěry, nebo investiční platformy typu ETF fondů. Dále lze využít white-label program u pojišťovacích agentů, jako jsou on-line srovnávače na internetu. Daňově výhodný benefitní program pro velké internetové slevové portály se zaměřením na daňové zvýhodnění pro zaměstnavatele, zaměstnance, provozovatele sportovišť, nebo pro gastronomická a ubytovací zařízení. Rozpoznat nebo definovat přesně uplatnění v rámci white-label řešení, může být hlavolamem i ve Vašem byznysnu, který rádi za Vás vyřešíme.

Modelace produktů na míru

V rámci konzultace si společně nadefinujeme všechny vstupní parametry. Následovně pro Vás vytvoříme technickou a finanční analýzu, a to zcela ZDARMA! Na základě analýzy bude možné navrhnout modelaci nových produktů nebo také provést optimalizaci Vašich stávajících služeb. Posoudíme společné technické požadavky a právní rámec nabízených služeb či produktů. Důležitou součástí celého procesu je posouzení proveditelnosti implementace služeb a zhodnocení ekonomického přínosu. Hlavním cílem je výrazné navýšení meziročního růstu zisku nebo případně také i zastavení trendu poklesu hodnot tohoto finančního ukazatele. Účelem analýzy je poskytnout takové řešení, které zvýší profitabilitu Vašich produktů a služeb. Individuální cenová nabídka na implementaci white-label řešení bude vytvořena krátce po dokončení analýzy. Dodání bezplatné finanční analýzy na míru provedeme do 7 dní, po odsouhlasení vzájemně definovaných parametrů k Vašim produktům a službám.

Implementace vlastní značky a co-brandingu

Během implementace značky a spouštění karetního programu jsou vždy k dispozici naši přední marketingový odborníci, kteří budou s Vámi koordinovat celý proces brandingu s karetní společností. V rámci white-label programu, jsme připraveni u značek s nízkým reputačním rizikem, poskytnout náš brand, o kterém naleznete také více informací na internetové stránce www.snekhugo.cz, případně je možné vytvořit relevantní marketingové materiály jako co-branding celé kampaně, pomocí bannerů nebo lze vytvořit animovaný videospot.

Pomůžeme Vám s registrací ochranné známky Vaší společnosti, která se objeví na virtuálních platebních kartách. Toto je další standard pro zajištění bezpečnosti transakcí a zvýšení důvěryhodnosti Vašeho produktu, ve vztahu k Vaší značce.

Peněženka, která Vám
za útratu vrací peníze.

Unikátní vlastností aplikace je možnost získání zpětného bonusu. Tzv. CashBack je přitom bez jakýchkoliv podmínek, které by omezovali bonus na výši utracené částky s touto kartou. U Rychlé Peněženky bývá standardně stanovena do výše 1%. Partner může nastavit v rámci white-label řešení odměnu zákazníkům variabilně. Mnoho výhod lze přenést dle požadavků partnera i do white-label řešení samotného partnera. Celkově je tato možnost velikou výhodou, neboť díky zavedení vlastního karetního programu, nemusíte složitě budovat věrnostní program. Navíc v rámci našeho řešení je možné vytvářet vlastní bonusy a akce, které mohou mít časově omezenou platnost, nebo lze u vlastních akcí vytvořit omezení na celkové množství bonusů. Partneři mohou získat navíc co-branding našeho maskota šneka Huga, který výrazně podpoří promoakci k Vašim vybraným produktům.

SPOČÍTEJTE SI,
KOLIK DOSTANE ZÁKAZNÍK NAZPĚT

Jejich roční úspora s 1% CashBackem:

1140,00 Kč

Kolik měsíčně utratí zákazníci běžnou platební kartou?

Zarezervujte si ještě dnes konzultaci ZDARMA! Stačí pouze vyplnit zkrácený formulář níže: